Certifikáty a politika kvality společnosti Repák a spol., spol. s r.o.

Abychom vůči zákazníkům ještě více zkvalitnili naše služby, tak od roku 2010 je naše firma certifikována na systém managementu EN ISO 9001. Rovněž jsme certifikováni na vyšší požadavky na jakost při tavném svařování kovových materiálů dle ČSN EN ISO 3834-2.

Certifikáty:

  • EN ISO 9001 : 2015
  • ČSN EN ISO 3834-2
  • Směrnice 2014/68/EU
  • osvědčení na montáže a opravy vyhrazených plynových zařízení
  • vizuální kontrola tavných svarů (VT)  dle ČSN EN ISO 17637
  • zkoušení kapilární metodou (PT) dle EN ISO 3452-1

Politika kvality společnosti Repák a spol., spol. s r.o.

Vrcholové vedení dává na vědomí všem zákazníkům a dalším zainteresovaným stranám, že v souladu se svým Kontextem, resp. interními a externími aspekty jsou zavedeny následující principy systému řízení:

  • Zákazníci i dodavatelé jsou považováni za partnery podílející se na kvalitě našich výrobků.
  • Požadavky zákazníka musí být podrobně analyzovány ke správnému pochopení jejich potřeb, poskytnutí služby standardní vysoké úrovně a zvyšujících se požadavků.
  • Respektuje zákonné požadavky na ochranu životního prostředí, pracovního prostředí a bezpečnosti práce.
  • Pro uspokojování zákazníků zabezpečuje realizaci služeb s využitím standardizovaných pracovních postupů.
  • Zabezpečuje zvyšování kompetence zaměstnanců na všech výkonných i řídících místech.
  • Hodnotí úroveň profesionality zaměstnanců a vhodnými motivačními opatřeními podporovat jejich růst.
  • Zavedl a důsledně dodržuje zavedený systém managementu kvality a pomocí jeho nástrojů zajišťuje trvalé zlepšování systému managementu kvality.

K naplňování této Politiky kvality se vedeníspolečnosti zavazuje:

  • Management systému kvality bude nedílnou součástí řízení celé společnosti.
  • Každoročně stanovovat úkoly k naplňování ročních, případně i dlouhodobějších cílů společnosti.
  • Pravidelně přezkoumávat účinnost a zvyšovat efektivnost systému managementu kvality.
  • Formou srozumitelnou všem spolupracovníkům rozšiřovat znalosti koncepce a záměru společnosti, uplatnění a roli každého zaměstnance v systému managementu kvality.
  • Vytvářet a poskytovat dostatečné zdroje za účelem realizace Politiky kvality a Cílů kvality.
  • Plnit příslušné požadavky vyplývající z kontextu organizace

Od svých spolupracovníků vedení společnosti očekává:

  • Uvědomění si, že zvyšování kvality se neomezuje jen na kvalitu výrobků, ale na funkci celého organizačního systému společnosti.
  • Vzájemnou komunikací a spolupráci při zlepšování pracovního klimatu.
  • Dodržování stanovených postupů pro výkon jednotlivých činností.
  • Dodržování bezpečnosti práce, ochrany životního prostředí, čistoty a pořádku na svém pracovišti.
  • Využití nově získaných poznatků ke své práci.
  • Ztotožnění se s touto "Politikou kvality".
  • Věrnost ke společnosti a jejich strategickým záměrům.

Výpis z živnostenského rejstříku
Výpis z živnostenského rejstříku